donderdag 15 augustus 2013

review Catrice defining blush 040 think pink

Zoals jullie hebben kunnen zien, heb ik een tijdje geleden een blush van Catrice gekocht. Ik dacht dat hij in de sale was. Maar dat bleek hij achteraf niet te zijn. Maar dat geeft niet, want ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe blush. Vandaag een review over deze blush die ik vaak gebruik. Veel leesplezier!
 
 
Dit is wat Catrice belooft.

 
Ten eerste de verpakking. Dit is een echte Catrice verpakking. Stijlvol en strak. De naam vanhet product bovenop en voor de rest simpel. Gewoon mooi en zoals we van Catrice gewend zijn.

 
De blush ziet er in de verpakking felroze uit. Echt heel mooi. Dit is wat mij aansprak en waardoor ik hem gekocht heb. Ook zit er een patroon in met streepjes. Dit hebben alle blushes van Catrice en is dus niet echt bijzonder. Maar wel gewoon mooi om te zien.

 
En zo ziet de blush eruit. De kleur komt niet helemaal goed over. Maar hij is echt felroze. Ik vind het supermooi, maar ik snap het als mensen dit iets te gewaagd vinden. Er komt nog een look online waarin ik hem ook licht aangebracht op mijn gezicht laat zien. Je moet hem zeker niet te donker aanbrengen, want dat ziet er vreemd uit.
 
Ik ben superblij met deze blush. Hij was 3,49.
 
Wat vinden jullie van deze blush?
 
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten