vrijdag 9 augustus 2013

catrice made to stay longlasting eyeshadow 070&080 review

In de vorige blogpost zagen jullie dat ik 2 cream oogschaduws gekocht had. Ze gaan uit het assotimet dus wees er snel bij. Toch wilde ik hier nog een review over schrijven want ze zijn zeker de moeite waard. Als je ze nog ziet liggen moet je ze zeker meenemen. Bij ons lagen ze vandaag in een speciale bak voor 1 euro per stuk. Er waren er nog maar een paar. Vandaag een review over deze prachtige oogschaduws. Veel leesplezier!

 
 
 
070 Mauvie star ( de bovenste)Is een taupe kleur, hij neigt richting paars. Ook zie je veel mooie glitters in het potje zitten.
 
080 Copper and Gabbana is een goud, koperachtige kleur. De naam zegt het al. In die van mij zit jammer genoeg al een vinger. Maar bij deze was het het minst. En ik wilde hem zo graag hebben dat ik hem voor die 1 euro toch maar heb meegenomen.

 
Echt een prachtige kleur. Ook deze bevat veel glitters.



 
Zo zie je de glitters bij mauvie star( 070 ) nog veel mooier.

 
Dan de swatches. Echt goed gepigmenteerd. Mauvie star had wel iets beter gepigmenteerd kunnen zijn. Maar nu is hij juist subtiel op je ogen, en ook dat is erg mooie. Copper and Gabbana is echt prachtig! Hij ziet er op mijn oog net zo uit.
 
De oogschaduws blijven lang zitten bij mij. De hele dag zelfs! Ik combineer ze vaak samen en dan nog met een bruine oogschaduw in de crease en een highlighter in de binnenste ooghoek en op het wenkbrauwbot. De oogschaduws blenden goed met elkaar en met andere poeder oogschaduws. Ik ben erg blij met het resultaat.
 
Conclusie:
 
+ dekken goed
+ blijven lang zitten
+ trekken niet in de crease
+ blenden goed
+ nu heel erg goedkoop.
 
- ze gaan uit het assortiment.
 
Erg jammer dat deze oogschaduws uit het assortiment gaan. ER zijn nog 2 andere kleuren van de oogschaduws. Ook deze gaan helaas snel uit het assortiment.
 
Hebben jullie nog iets met 50% korting gekocht van catrice?
 
xx Sara


Geen opmerkingen:

Een reactie posten