maandag 24 juni 2013

review catrice ultimate colour 250 matt about pink.

Vandaag heb ik een review voor jullie van een lipstick die ik laatst gekocht heb. Matt about pink van catrice. Ik zag hem al een tijdje voorbij komen. Uiteindelijk heb ik hem dan toch gekocht. Een mooie matte roze lipstick. Ik ben er erg blij mee, en ik heb hem al vaak gedragen. Veel leesplezier!

 
 
De huls is zwart glanzend. Zoals bij alle ultimate colour lipsticks van catrice. Mooi en vrij klassiek. Ook gewoon simpel maar wel stijlvol.

 

 
En dan nu de swatch, Het is een matte roze kleur. Lichtelijk koraal. Ik vind hem erg mooi en hij staat bij iedereen goed. Je moet hem wel halverwege de dag bijwerken. Vooral na het eten. Maar dat heb ik er wel voor over. Hij droogt niet echt uit in de loop van de dag.
 
De catrice ultimate colour lipstick zijn te koop bij Kruidvat voor 3,99 euro.
 
xx Sara

1 opmerking: