zondag 28 april 2013

Maybelline new york one by one volum' express waterproof

Vandaag een review van een mascara. Dat heb ik volgensmij nog nooit echt eerder gedaan. Maar eens moet de eerste keer zijn! normaal ben ik niet zo van de dure mascara's. Maar sinds ik een keer een mascare van maybelline new york voor 5 euro bij de bazaar had gekocht was ik fan. Ik hield van die mascara. Laatst waren ze in de sale voor 8 euro bij de kruidvat. En ik heb er toch maar 1 meegenomen omdat ik niet zonder kon. Veel leesplezier!

 


 
Ik vind de verpakking erg leuk. Hij viel me dan ook meteen op. Mijn vorige maybelline mascara was paars. Dat vond ik veel minder knallend dan dit. De letters zijn zilver/metallic blauw. Ik heb de waterproof versie en dat staat er dus ook onder. Er is ook een gewone versie.

 
Het borsteltje ziet er misschien een beetje raar uit. Maar hij werkt erg fijn. Hij separeert de haartjes ook erg goed. Erg fijn in gebruik.

 
de mascara geeft gewoon een naturelle leuk. En de wimperhaartjes zitten niet aan elkaar. Ik vjnd dit erg mooi. Ik hoef geen superlange klonterige mascara wimpers.

 
En hij zorgt toch nog voor best veel lengte.
 
xx Sara
 
Vinden jullie maybelline ny mascara te duur voor een mascara of hebben jullie het er wel voor over?
 

1 opmerking:

  1. Ik heb een tijdje The Colossal Volum'Express (die gele) gehad, nu heb ik een mascara van Essence/Rimmel die ik veel gebruik. Misschien haal ik bij een kortingsactie weer eens een keer een mascara van MNY! x

    BeantwoordenVerwijderen