zondag 2 december 2012

sleek au natural palet


 




Yes! Ik heb hem gekregen. Ik had het wel verwacht maar toch was het best spannend. Stel dat ik hem niet zou krijgen? Maar ik heb hem! Dankzij mijn tantes heb ik hem. Hij ligt me al anderhalve dag een te staren maar ik wilde hem nog niet gebruiken. Eerst moest ik van mezelf een artikel over schrijven en er foto’s van maken. Maar die foto’s gaan niet lukken want de camera is stuk. Toch hoop ik jullie nog een goede indruk te geven van dit palet en ik vind hem nu al een aanrader. De kleuren zijn erg goed gepigmenteerd en ze zijn erg mooi. Er zijn een paar warme en een paar koele tinten. Mat en met een shimmer. Het kan niet beter!

Ik ga er nog een look mee maken maar vandaag ben ik ziek. Ook ga ik natuurlijk eerst nog een beetje experimenteren met het palet. Misschien komt er wel een kerst look. Nog even afwachten dus!

De foto is van: cosmetic Candy

Wat vinden jullie van dit palet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten